Els-227 14 februari 2007
Als trouwe Elizabeth George fan, was ik redelijk ontgoocheld in deze kanjer. Net als de vorige keren, was ik gebeten om kennis te maken met Inspector Lynley en inspectuer Havers, dus het feit dat dit speurdersduo deze keer geen rol speelde in het boek was de eerste ontgoocheling. Bovendien vond ik het verhaal zelf, mogelijks wel een correcte weerspiegeling van het leven van jongeren in Londen, bij momenten erg saai en soms zelfs zielig. Ook miste ik een zekere actie in het boek. De beschrijvingen en de gebeurtenissen die zich steeds herhaalden, misten inhoud en spanning. Het is het eerste, en hopelijk meteen ook het laatste boek van George, dat ik even opzij gelegd heb, omdat er spannender boeken naar me lagen te lonken. Het einde begon dan weer wat aan inhoud te winnen, maar een echt slot heb ik niet echt teruggevonden.
Ik hoop oprecht Lynley en Havers in het volgende boek terug te kunnen ontmoeten!!

Meer recensies van Els-227