Hotel Happiness geschreven door Floortje Sanders

Els123 14 november 2022
Hotel Happiness is een fijn boek om te lezen.
Het no - nonsens hotel van de lieve familie Bloem en o.a. de lieve, gekke, ongecompliceerde collega Patrick, waar Lana met open armen ontvangen word en gaat werken geeft je een heerlijk warm gevoel.
Het verdriet wat Lana met zich mee brengt van haar overleden dochtertje Sophie-Anne en het verlaten van haar partner word aangrijpend geschreven.
De romance met Omar en toch steeds op de achtergrond de gevoelens die ze nog altijd voor Julien heeft en daarbij het besef dat ze na het verlies van Sophie-Anne toch niet meer zo toegankelijk voor hem was.
Niet te vergeten als rode draad door het verhaal die lieve Lenie uit de Jordaan, waar Lana haar verdriet en gevoelens kwijt kon.
Het verhaal heeft, nadat er nog zoveel meer is beschreven, bijvoorbeeld wat Julien allemaal mee heeft gemaakt en Omar, die na een lange zoektocht net op tijd zijn broer Mo heeft gevonden een happy end.
Ik kijk al uit naar het tweede deel van deze feelgoodserie!