Emmy Iwema 20 december 2010
Vol verwachting aan het debuut van Linda Jansma begonnen. En mijn verwachtingen kwamen uit. Het is een verhaal dat je niet los kunt laten. Het doet ook een beroep op je fantasie; natuurlijk weet je al heel snel wie het heeft gedaan...en hoe het af zal lopen, maar niets is minder waar.
Een deel van het verhaal speelt zich jaren geleden af en doet inzien dat de loverboys helemaal niet van deze tijd zijn, alleen werden ze toen anders genoemd. Wat ook bijzonder goed inelkaar steekt, is datzelfde verhaal dat jaren geleden begint uiteindelijk verstrengeld in het verhaal anno nu, alles komt samen.
Caleidoscoop is een prima geschreven, boeiend en spannend verhaal met oog voor detail en omgeving. Met recht een top-debuut te noemen!

Meer recensies van Emmy Iwema