Vlotte en spannende thriller over dierproeven

ESterre 02 augustus 2019
Beproevingen begint met een spannende scène, je zit daardoor direct in het verhaal. Het boek leest vlot door en je leeft mee met de hoofdpersoon Lara die in een lastig parket verwikkeld raakt als ze een verdwenen activiste helpt opsporen in Londen. Ze komt in contact met de aantrekkelijke rechercheur Colin, ze valt voor hem maar is hij wel te vertrouwen?
Er volgt een reeks avonturen waarin de lezer ook bewust wordt gemaakt van wat er plaats vindt in de wereld van het dierenactivisme.
Het plot is sterk en goed uitgedacht. Het boek blijft spannend en onvoorspelbaar tot het einde.
Een prettige combinatie van spanning, romantiek en een onderwerp dat de aandacht verdient. Deze thriller over dierproeven krijgt van mij vijf welverdiende sterren.

Meer recensies van ESterre