Wie wordt mijn mr. Valentijn

Rank 674 Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0
In de ecothriller Beproevingen wordt Lara door Sebastian meegevraagd naar Londen om een verdwenen activiste te helpen opsporen. Sebastian wil haar juridische achtergrond en haar gevatte kijk op zaken inzetten om niet alleen de verblijfplaats te achterhalen van de jonge vrouw, maar ook meer te weten te komen over de duistere praktijken die hij en zijn activistenvrienden op het spoor zijn. Lara gaat met hem op onderzoek uit en raakt steeds dieper in de problemen. Ondertussen komt ze in contact met de aantrekkelijke Colin, die bij de recherche werkt. Al snel blijkt dat hij heel wat te verbergen heeft. Er ontspint zich een adembenemende reeks avonturen, waarin Lara probeert de waarheid boven tafel te krijgen. Zal zij erin slagen datgene wat verborgen ligt in de duisternis aan het licht te brengen? En hoever is zij bereid hiervoor te gaan?
Een teaser voor de heerlijk leesbare, wezenlijke en spannende ecothriller van Janine Keijser.

Romantiek
Romantiek