Een verhaal dat in je hoofd gaat zitten!

esther Karssens 15 april 2021
Onderzoeksjournalist Simone krijgt op het sterfbed van haar moeder te horen wie haar vader is dat heeft ze voor die tijd nooit geweten. Na het overlijden van haar moeder besluit ze om te gaan onzerzoeken wat er met haar vader gebeurd is. Het wordt een spannend verhaal!

Voor de leesclub van Hebban mocht ik dit boek lezen. Ik kende de schrijfster nog niet dus dat is altijd leuk om iets nieuws te lezen. Het is een spannend boek die met veel vaart geschreven wordt. Het gaat over Simone die op zoek gaat naar haar vader die ze nooit gekend heeft. Het speelt zich grotendeels in Spanje-Baskenland af. Op haar zoektocht wordt je meegenomen in een spannend verhaal met allemaal geheimen, moorden en ontdekkingen. Er komt zelf een beetje romantiek in voor. Er wordt heel beeldend geschreven zodat je echt het idee hebt dat je de personages leert kennen. Het zijn 2 verhaallijnen “De schipbreuk van de Deo Volente in 1987 en het de zoektocht van Simone in 2001”. De verhaallijn komen aan het eind op een spectaculaire wijze bij elkaar. Een verrassend plot! Het is een verhaal dat je aandacht vasthoudt van het begin tot het einde.

Meer recensies van esther Karssens