"Win Win" is als een geoliede machine wat een goed verhaal

esther Karssens 24 februari 2022
Win Win is het zesde boek van de Vlaamse schrijver Jan van der Cruysse (eerder woordvoerder van Brussels Airport en nu specialist in crisiscommunicatie). Hij heeft met zijn eerdere boeken al meerdere prijzen gewonnen).
Het is een verslavend en wervelend verhaal welke je in een sneltreinvaart uitleest en zo ook is geschreven.

Het verhaal wordt heel beeldend geschreven waardoor je als het ware het verhaal in wordt ingezogen. De schrijver weet mijn zijn humor zelfs in dit huiveringwekkende verhaal een glimlach op je gezicht te toveren.
Een misdaadroman met meerder verhaallijnen die erg actueel zijn, zoals Covid, moorden en mensenhandel. Door de vele personages en plaatsen moet je goed je aandacht erbij houden. Wordt je toch wat afgeleid dan staat achter in het boek een register met de personages, plaatsen en tijdsaanduiding die in het boek voorkomen. Na een lange spannende puzzeltocht wordt de puzzel compleet. Zo’n ijzersterk verhaal heb ik in lange tijd niet meer gelezen. Het verhaal is nog een tijdje in mijn hoofd blijven hangen.

Meer recensies van esther Karssens