Ontroerd en diep geraakt

Evelien 27 februari 2020
De grootste nachtmerrie van elke (de meeste dan toch) ouder is het verliezen van je kind.

In "Mam, ik bel je zo terug" vertelt moeder Wanda over de zinloze moord op haar jongste dochter Nadine, en wat dit grote verlies doet met haar, Jacques (vader) en zus Jacqueline.

Nadine was een lieve mooie jonge vrouw van 20, een jonge vrouw die aan het begin van haar volwassen leven stond. Nadine is vermoord door haar ex-vriend.

Nadine had een groot hart en wilde haar ex-vriend helpen over hun breuk heen te komen. Helaas maakte haar ex misbruik van Nadine's goedheid, en moest zij dit met de dood bekopen...

Ik heb dit boek grotendeels met tranen in mijn ogen gelezen. Ben ontroerd en diep geraakt door Nadine's verhaal.

Zinloos geweld, zal het ooit stoppen?

Meer recensies van Evelien