therapeut of patient?

Evy1996 12 juni 2020
Ik was erg benieuwd naar dit boek, een spannende Scandinavische thriller maar dan vanuit een ander perspectief! In het begin werd ik meteen gepakt maar al snel was ik het echte enthousiasme kwijt, wel een leuk verhaal maar er gebeurde weinig. Je beleeft alles vanuit het perspectief van Sara, therapeut, en haar vriend komt niet meer thuis. Helaas was al vrij veel van het plot vergeven op in de samenvatting van het boek. De gedetailleerde observaties en beschrijvingen vond ik een belangrijk onderdeel van het boek, je leert Sara en haar denkwijze echt kennen. De verdere uitwerking van de verhaal lijn vond ik minder sterk. Vooral het einde vond ik tegenvallen, het kwam op mij wat kort door de bocht over, ik miste de achtergrond van de redeneren, de waarom? Al met al een vermakelijk boek maar niet erg sterk.

Meer recensies van Evy1996