Fascinerend en diepgaand

Faabl 17 januari 2021
Het Voorouder Medicijn is niet zomaar een boek, het is een studie. Na het lezen van dit boek weet je immens veel over voorouderverering vanuit verschillende culturen en tradities. Het boek neemt je aan de hand mee jouw familielijn in door middel van opdrachten. En die brengen je veel verder dan opa, oma en betovergrootvader; je gaat eeuwen terug. Het doel? Herstellen, doorvoelen en helpen. Dus voel je urgentie om dit boek te lezen? Doe het.

Binnen no-time heeft Foor je zo ver dat je in je familiegeschiedenis duikt en zelfs droomt - in mijn geval - over je recente familieleden. Ik ben, gestimuleerd door dit boek, achter familiegeheimen gekomen die ik ‘gewoon’ in archieven heb kunnen achterhalen en achter andere die op intuïtieve wijze op mijn pad kwamen (dromen, medium). Bijzonder. Bezig zijn met deze materie zet heel wat in gang.

Het Voorouder Medicijn vraagt spirituele diepgang, dus als je niet zeker weet of je daarover beschikt, zou ik er niet aan beginnen (of in elk geval overwegen of dit je eerste stap is op dit pad). Voor mij was de noodzaak om de oefeningen te doen op een gegeven moment klaar, maar ik sluit niet uit dat dit boek op een later moment in mijn leven weer een rol gaat spelen.

Meer recensies van Faabl