"Me before you" is een van de mooiste boeken die ik heb gelezen, de roman is erg mooi en emotioneel, dit boek maakte me tegelijkertijd aan het lachen en huilen. Het verhaal van het boek laat je de gebeurtenissen voorstellen terwijl je het boek leest. Toen ik klaar was met het lezen van deze roman, wilde ik het opnieuw lezen vanwege mijn bewondering voor het verhaal. Elk hoofdstuk dwingt je om het volgende hoofdstuk te lezen. Als je je realiseert dat het ten einde loopt, zal jij proberen het laatste hoofdstuk zo lang mogelijk uit te stellen, dat is wat met mij is gebeurde. De omslag en de titel van het boek bracht mij ertoe om het boek te lezen, de omslag aan de voorkant bevat een foto van Louis en William en de achterkant bevat een korte samenvatting van de roman. Het verhaal bevat een prachtige getekende personages. Het boek zal je doen nadenken lang nadat je de laatste pagina hebt voltooid.

"Me before you" is een liefdesverhaal en familieverhaal. De hoofdpersonages zijn Louisa en William. Ik hielde het karakter van Louisa, waar ze hard werkt om haar arme gezin te helpen. Het begin van het verhaal was geweldig en vol liefde en romantiek, toen ze haar baan verloor in het cafe waar ze werkte, ging ze op zoek naar werk en uiteindelijk moest zij zorgen voor een rijke verlamde man die william heet. William verloor de hoop in het leven en hij proberede vaak zelfmoord te plegen, toen probeerde ze hem hoop te geven. Uiteindelijk worden ze verliefd op elkaar.

Het einde van het verhaal was zo droevig toen William zelfmoord pleegde en een bericht voor Louisa liet, maanden na Wills dood zit Louisa in cafe in Parijs en zij was Williams bericht aan het lezen. Ze heeft een flinke som geld op een bankrekening van hem gekregen, omdat hij graag wil dat ze het beste uit haar leven kan halen en kan studeren en een carrière kan najagen die haar gelukkig maakt. Ik geef toe dat ik in deze hoofdstuk veel heb gehuild.

Er zijn zoveel waardevolle levenslessen ingebed in dit verhaal - om een doel in het leven te vinden, om nooit een moment te verspillen, om je passies te volgen. Ik heb zoveel genoten van dit geweldige boek. Het is een boek dat je met een lach en traan leest. Er zijn sommige situaties in het verhaal die echt het huilen waardt. Ik raad je aan om deze boek te lezen, ik verzeker je dat je nooit spijt zult krijgen dat jij deze boek leest.

Reacties op: Me before you

Me before you (fti) - Jojo Moyes