"The Fault in Our Stars" is een van mijn favorite boeken. Dit boek is geweldig waar je niet kunt stoppen met lezen. Het vertelt je dat je niet kunt opgeven, zelfs als iets je probeert te beletten een gelukkig leven te leiden. Het is een boek die vol is passie, hoop en optimisme. Dit boek gaat over een gevoelig onderwerp kanker. In dit boek zal je het gevoel hebben dat kanker slechts een van de vele levensproblemen is, en hoewel het een zeer ernstige ziekte is, leren de hoofdperonages u dat een ziekte zoals kanker uw liefde voor het leven niet kan beïnvloeden.

Het boek gaat eigenlijk over een meisje die Hazel heet die longkanker heeft. Hazel gaat een jongen ontmoeten die Augustus heet in de steungroep voor kanker. Hazel en Augustus werden verliefd op elkaar.
Ze geven elkaar een boek om te lezen. Hazel geeft Augustus een boek die eindigt met een open einde en Hazel is op zoek naar antwoorden sinds ze het boek een paar jaar geleden af ​​had. Zij gaan samen naar Amsterdaam om die auteur te ontmoeten. In Amsterdam delen ze hun eerste kus. Ze hebben ook seks die nacht. Volgende dag vertelde Augustus Hazel dat hij een paar weken geleden pijn leed en dat hij kanker heeft. Het verhaal eindegt met de dood van Augustus. Dit hoofdstuk maakte me verdrietig voelen, ik dacht eerst dat Hazel zal dood gaan en niet Augustus. Dit einde liet een spoor achter in mijn hart, daarom kan ik dit verhaal nooit vergeten.

"The Fault in Our Stars" trok mee aan omdat het mijn hart raakte en me tegelijkertijd aan het glimlachen en huilen maakte. Hoewel de dood in dit boek voorkomt, is het niet echt triest boek. Er zit zoveel humor en liefde in, dat je niet kunt stoppen met lezen. Je moet doorgaan, zelfs als je huilt. Dit boek laat je nadenken over het belang van liefde en hoe een persoon je leven op een eenvoudigste manier kan veranderen, en dat het leven zo kort is.

Reacties op: The Fault in Our Stars

The Fault in Our Stars - John Green