Wauw!

Femke 07 juni 2021
Verkeerde keuzes is een meeslepende psychologische thriller. Je leeft zo intens mee met de hoofdpersonen door de manier van schrijven dat je het boek nauwelijks weg kan leggen. Je moet gewoon doorlezen en weten hoe het afloopt. De emotie en de spanning raakt je.
Als moeder, vader, maar ook als young adult een boek dat zeker de moeite waard is om te lezen. Ik denk dat ook zij zich goed kunnen verplaatsen in de hoofdpersonen.
Dit boek heeft alles. Emotie, spanning, vleugje romantiek. Het manier van schrijven maakt dat het vlot leest.

Fantastisch debuut van schrijfster Marijke Witman. Na een aantal leuke kinderboeken over elfjes nu dan eindelijk een thriller. En dit smaakt naar meer.