adembenemend

Ferdie 09 oktober 2020
Jarenlang was ik een vaste lezer van Deflo. Door zijn veel te vroeg overlijden was ik op zoektocht naar een andere auteur. Al vlug kwam ik bij Aloka Liefrink terecht ,die samen met Deflo een boek heeft gemaakt ,en las recent haar nieuwste boek solovlucht. Dit verhaal heeft mij aangenaam verrast en blijft erg hangen. Het heeft mij diep geraakt Geweldig geschreven en uit het hart verteld . Het geeft heel goed weer hoe vrouwen in hun relatie geterroriseerd kunnen worden. Aloka is een geweldige dame die ook via fb mensen bijstaat met raad en daad. Een hele warme persoonlijkheid die al een zware bagage heeft maar zich hier knap uit de slag slaat. Ik kijk alvast uit naar een volgend verhaal . Luc Deflo vervangen kan niemand maar de stijl van Aloka vind ik nog straffer omdat het een echt verhaal is en geen fictie. Wie graag een thriller leest gaat hier veel plezier aan beleven en krijgt er een levensles bovenop bij

Meer recensies van Ferdie