Een van de leukste contemporary boeken

Fleurinexx 09 juni 2016
Ik had dit boek al erg lang op mijn wishlist staan alleen al om de mooie cover. Na vele positieve verhalen gehoord te hebben begon ik er aan. De brieven gaven een erg leuk effect aan het boek en het concept was erg origineel. Lara Jean is het perfecte voorbeeld van een ongemakkelijk en sarcastisch meisje en ik vind haar echt een geweldig hoofdpersonage. Niet alleen de brieven en liefde staan centraal in dit boek, maar ook vriendschap en familie. Dat vond ik toch wel het mooiste aan dit boek, hoe de familie band werd uitgelegd. Lara Jean haar moeder is overleden en ze leeft alleen met haar vader, zus en zusje. Haar zusje by the way is echt het leukste personage op aarde. Het was wel erg voorspelbaar wie de brieven had verstuurd maar de reacties op de brieven waren elke keer weer geweldig. Het boek heeft een open einde waardoor ik echt moest huilen. Ik kan niet wachten om het volgende deel te gaan lezen en die komt op 15 september uit in het Nederlands!

Wanneer je dit boek nog niet hebt gelezen dan moet je nu hem gaan bestellen want het is echt een onwijs goed geschreven boek met veel verschillende thema’s. De vriendschap en familieband was zo mooi beschreven dat je je echt thuis voelde.

Aan alle jongens van wie ik hield is het perfecte contemporary boek. Jenny Han heeft mij laten huilen en zij is een van de weinige die dit kan.

Meer recensies van Fleurinexx