Meeslepend, emotioneel en toch zo mooi.

Fleurinexx 22 juli 2015
Heb je wel eens een boek gelezen wat je zo erg emotioneel raakt? Nee? Dan is dit een geweldig boek om deze ervaring mee op te doen. Lucio Battistini is een 40 jarige sporter, getrouwd met Paola en hij heeft twee kinderen. Zijn leven lijkt op rolletjes te gaan, hij heeft een mooie vrouw, een leuke baan, alleen is hij soms op zoek naar nog meer vrouwen. Hierdoor raakt hij zijn eigen vrouw kwijt en sinds die dag gaat alles fout. Lucio krijgt te horen dat hij een tumor heeft, die al zo groot is dat het weghalen ervan geen optie is. Hij geeft zichzelf nog 100 dagen te leven en daarna wil hij zich overgeven. In deze 100 dagen gaat Lucio doen wat hij altijd nog eens zou willen doen. Dit boek is een aanrader voor iedereen die houd van romantische, meeslepende boeken. De schrijfstijl is geweldig, Lucio praat direct tegen de lezer waardoor het lijkt alsof je een vriend van hem bent die alles persoonlijk mee maakt. Hij zorgt ervoor dat je al zijn gedachten weet en alles wat hij voelt ook voelt. Dit boek staat sowieso in mijn top 10, ik heb nog nooit zo'n mooi boek gelezen als dit.

Meer recensies van Fleurinexx