Een geweldige kijk in het leven van iemand die doof is.

Fleurinexx 15 maart 2016
Misschien ooit is na het lezen ervan, zeker 1 van mijn favoriete boeken geworden. Colleen Hoover neemt je mee in een achtbaan vol emoties. Het opvallende aan dit boek vond ik dat Ridge doof was maar wel met muziek bezig was. Ik heb erg veel geleerd van dit boek en daar hou ik van! Je krijgt een kijk in het leven van iemand die doof is maar een passie voor muziek heeft en hoe Ridge daarmee omgaat is fascinerend! De hoofdpersonages zijn goed uitgewerkt en de verhaallijn ook. In het begin kwam ik er langzaam in omdat ik Sydney erg naïef vond maar toch las ik hem in 1 dag uit. De playlist die erbij zit is een geweldig concept en geeft een extraatje aan het boek zelf. Zeker een aanrader!

Meer recensies van Fleurinexx