Een ontzettend belangrijk boek

Fleurtje 11 augustus 2023
Een ontzettend goed geschreven boek over hoe partnergeweld je hele leven op zijn kop zet, en hoe het in je leven sloopt zonder dat je het wil. Met stukjes gelachen, stukken herkenning en ook heel veel tranen, maar wat een goed boek. Ook was de beschrijving van ptss in dit boek een van de beste die ik ooit geleden heb. Mooi hoe er ook verhalen van andere slachtoffers in staan, zodat het een breed beeld geeft. De feminischtische wijsheden passen mooi bij de stukken in het boek waar ze beschreven staan. Denk dat dit een boek is wat iedereen geleden zou moeten hebben, zodat zij ons als mensen minder afvragen waarom iemand dit zou toelaten. Maar meer wat we kunnen doen om te helpen.

Meer recensies van Fleurtje