haar naam was sarah

Fleurtje 02 januari 2018
de cover: op de cover zie je het gezicht van een vrouw met daarachter een vaag gezicht van een andere vrouw. de cover is echt werkelijk prachtig.

de schrijfster: Tatiana rosnay is de meest gelezen Franse auteur in Europa. ze heeft elf roman op haar naam staan. Van har naam was sarah is een film en een toneelstuk.

mijn mening: Door de schrijfstijl en de opbouw wil je gewoon doorlezen. Het boek is mysterieus geschreven en dat maakt het nog beter. De personages zijn goed uitgewerkt en ze krijgen echt een karakter. Het einde is misschien wat minder maar het boek blijft super. Het gaat niet alleen over oorlog maar het gaat ook over keuzes maken, en de gevolgen van je acties onder ogen zien. Voordat ik dit boek las wist ik niks van wat er in Frankrijk gebeurd is. Dat is nu wel anders, ik heb er dingen over opgezocht en het is een donkere periode uit de geschiedenis. Ik kan alleen maar zeggen dat je dit boek echt moet lezen, want hij is het waard.

Meer recensies van Fleurtje