Kort en krachtig

Frenkie Teijzirb 18 januari 2020 Auteur
Mijn eerste Lee Child! Ik ken de (goede actie)films van Jack Reacher maar als ik het boek niet cadeau had gekregen, had ik het nooit gelezen; ik ben meer van de Scandinavische en Engelse thrillers.Erg opvallend waren bijvoorbeeld de talrijke ultrakorte zinnen waar ik even aan moest wennen. Ik heb het echter met veel plezier gelezen en in zijn genre is het ook uitstekend. Veel actie natuurlijk: tot in detail worden de man tegen man gevechten beschreven, en keer op keer vraag je je af hoe Jack zich nu weer gaat redden maar met veel vernuft lukt hem dat. Een spannend verhaal waar de strijd tussen goed en kwaad centraal staat, afgewisseld met humor en een kritisch inkijkje in het Amerikaanse zorgsysteem. Kortom, een echte actiethriller van het betere soort!

Meer recensies van Frenkie Teijzirb