Zo jammer

Vol goede moed was ik aan dit boek begonnen. Ik houd van fantasy en gezien de recensies waren mijn verwachtingen hoog gespannen. Maar helaas. Ik heb halverwege het boek van mijn speler verwijderd. Lag het aan de voorleesstem, een beetje lijzige mannenstem, of ok aan het verhaal. Aan beiden denk ik nu. De stem zorgde echt niet voor een spanning. Zet daarnaast een verhaal waarin zoveel gebeurt, zoveel namen, zoveel plaatsen.... Dit is funest voor een luisterboek. Je kunt immers niet even snel terug bladeren om te kijken hoe het ook weer zat. Ja, ik heb verschillende stukken twee, drie keer beluisterd. Maar nog kon ik niet in het verhaal komen. Helemaal slecht was het ook niet, dus ik kon net 2 sterren geven. En nee, ik kijk niet echt uit naar het vervolg.

Meer recensies van Frieke van der Meijden