Ruimtelijke Ordening!

George13 24 mei 2023
Bekend met de schrijfster was ik niet, maar gelukkig hebben we Hebban waar bijna elke schrijver/ster voorbij komt en werd ik getriggerd door de cover. Want ja wie kent het niet de roemruchte Vinex wijken.

Ik begon het boek met enige terughoudendheid te lezen, op mijn nieuwe kobo, wat de preciese reden was dat ik er op die manier inging is niet geheel duidelijk soms heb je dat, toch!

Gelukkig werd ik al snel gegrepen door het verhaal, je wilt meer en meer lezen, de hoofdrol spelers lijken een doorsnee stel in een doorsnee woonwijk in Nederland. Lijken ja want niet is wat het lijkt in dit boek.
Hein en Simone, waar het omdraait, nu had ik vooral meer met Lina en Evi in het boek welke personages in dit boek er niet voor onder doen. Wat maakt dat er genoeg te lezen is buiten de hoofdrol spelers.

Mijn titel van de recensie is dan ook hoe je meegezogen wordt in het boek, ordelijk Nederlands buurtje waarin achter iedere deur een verhaal afspeelt en niets is wat het lijkt

Dan komt het complot steeds dichter en dichterbij je wilt meer en meer, de climax zit hem in het buurtfeest. En hier had ik meer verwacht of is het gehoopt dat er zou gebeuren. Het ging te snel voor mij.
Niettemin een topper en erg blij dat ik deze ben gaan lezen.
Zeker raad ik je aan ga Vinex lezen.

Groet George

Meer recensies van George13