Cody

Gelezen 770 Aan het lezen 13 Wil ik lezen 491 Favoriet 29 Recensies 77
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 4 Spots 10 Top25's 13   Topics 0   Leesclub

Jelka schrikt zich dood als het bedje waar haar zoontje Cody hoort te liggen leeg is. Ze raakt vervolgens helemaal in paniek als ze van de politie hoort dat haar partner Oscar zich op die bloed­hete dag op het bureau gemeld heeft met in de de Maxi-Cosi hun zoontje Cody. Over de toedracht mogen ze haar niks vertellen. Jelka probeert te bevatten wat er gebeurt en probeert terwijl Oscar wordt vastgehouden op het bureau antwoorden te vinden. Maar hoe langer het duurt, hoe meer vragen ze heeft. Kan ze haar man nog vertrouwen? Of wil iemand anders hen iets aandoen? En waarom?

Thriller
The House of Books
12 juli 2018
12 juli 2018

Onno van Rijen Hebban Recensent

Verdienstelijk debuut

door: Onno van Rijen

Bernice Berkleef is de schrijfster van Flame, het eerste deel van de vijfdelige YA boekenreeks Divine Saga. Berkleef schreef eerder het jeugdboek Kim Dakerveld, de Missie, waarmee ze werd genomineerd voor de Zoute Zoen, de Vlaamse prijs voor kinderliteratuur. In het dagelijkse leven is Bernice...

Reacties op: Cody