Bloedstollend en veel actie!

Gerda Brodelet 20 juni 2020
Eindelijk gelezen, lang gewacht maar heb het mij zeker niet beklaagd.
De proloog roept heel wat vragen op, maar dat is ook de bedoeling natuurlijk. Het echte verhaal begint uiteindelijk enkele jaren later. Gwen Proctor leeft afgelegen met haar 2 kinderen nadat ontdekt werd dat haar man een genadeloze seriemoordenaar is.
Het is een razendsnelle thriller vol actie. Alles wordt goed beschreven, ik zag alle gebeurtenissen zo voor mij. Het boek verveelt geen moment en voortdurend zijn er verhaalwendingen, waardoor je weer een andere kijk krijgt op het geheel. Het is zelfs zo erg dat je op de duur niet meer weet wie je eigenlijk mag of kan vertrouwen.
Het plot is enorm spannend, zo erg dat ik zin had om naar die laatste pagina's te gaan kijken. Verder lezen was dus gewoon de boodschap! Het boek eindigt met een schitterende cliffhanger, dus onmiddellijk verder met het vervolg!

Meer recensies van Gerda Brodelet