Verrassende page turner, echt een aanrader!

Gulschen Artun 09 juni 2021
Echt een heerlijk boek! Al vanaf de eerste bladzijde zit je in het verhaal. En speelt het als een film voor je af. Je voelt je direct verbonden met de karakters in het boek. Met de gekozen vorm weet je als lezer van De Prosecco Dagboeken soms meer dan karakters. Dat houdt de vaart erin en op slimme wijze volgt er dan weer een wending die je niet verwacht. Dat is dus volop smullen.

Door sommige scenes werd ik tot tranen geroerd. En moest ik het boek even op zij leggen. Om mezelf de tijd te geven om even te mijmeren en het te laten bezinken. We kennen allemaal dit soort momenten in een liefdesleven. Ruud Van Gessel beschrijft ze zonder opsmuk of sentiment. Juist dan doet ze extra zeer om vervolgens weer weg te dromen in die adembenemende Italiaanse streek. Deze is zo mooi omschreven dat je echt het gevoel hebt dat je je in Italiƫ vertoeft. En een glaasje prosecco op zijn tijd maakt het verhaal en het gevoel kompleet als of je even mee doet als een van de karakters in het verhaal :p

Als je er van de zomer er even lekker uit wilt, is dit een echte aanrader :)

Goed boek!

Meer recensies van Gulschen Artun