Heerlijk boek!

Leanne De Geus 01 juli 2020
Op de vraag wat ik graag voor mijn verjaardag wil hebben kan ik nooit goed antwoorden. Ik heb in geen tijden geen leuk boek meer gelezen, simpelweg omdat ik er de 'tijd' niet voor heb met mijn zoontje van 1 jaar en drukke baan. Dit boek stond al even op mijn lijstje en wat een heerlijk, humoristisch boek is het.

Het gaat over Isabelle Wagner, een jonge vrouw en controlefreak. Het liefst laat zij niets aan het toeval over en pland alles. Isabelle heeft een vast restaurant waar ze graag haar lievelingssoep eet, maar op een dag komt ze erachter dat haar vaste restaurant gesloten is. Dit is het begin van een leuk, eigenwijs en lief verhaal.

Wat ik zo leuk vind aan Isabelle is dat ze lekker haar gekke zelf blijft. Isabelle heeft grappige uitspraken en ziet de wereld als een grote romatische film terwijl Jens - chefkok heel nuchter de wereld bekijkt.

Ik heb genoten van het verhaal in totaal. Ik miste soms wel een beetje keer achtergrond informatie over hoe Isabelle er bijvoorbeeld uitziet, meer uitdieping die gaan over de gedachten van Jens.

Al met al, het is een heerlijk boek om bij weg te zakken en je mee te laten slepen.

Meer recensies van Leanne De Geus