Wat een onvergetelijke reis

Harriet Brouwer 20 juni 2021
Ik heb de goede grap van Norman Foreman, geschreven door Julietta Henderson bijna in een ruk uitgelezen. Wat een reis maken we mee in dit boek. In het begin moest ik er even inkomen, maar al gauw werd ik gegrepen door het boek en zijn verhaalijn. Na het overlijden van zijn beste vriend Jax valt hun droom over een optreden op het bkendste comedyfestival in Schotland in het water. Als jongens van 12 hebben ze elkaar belooft om over 5 jaar daar op het podium te staan met hun eigen Show. Tevens begint Norman erg nieuwsgierig te worden na wie zijn biologische vader is (hij woont op alleen met zijn moeder.).Leonard een collega van zijn moeder Sadi helpt hun bij het uitvoeren van beide wensen. De trip naar het festival in Edingburgh verloopt via de route met bezoek aan de woonplaatsen van de vermoedelijke biologische vader van Norman. De reis verloopt niet zonder hobbels (Jax was toch grappiger, de vaders zijn soms niet wat ze hoopten of verwachten, de optredens onderweg verliepen niet zoals zij voor ogen hadden etc.). Uiteindelijk lukt het Norman dan toch om op te treden in Edinburgh op het alom bekende festival., maar is het hem ook gelukt om zijn biologische vader te vinden?.

Meer recensies van Harriet Brouwer