Een boek voor Jong en Oud

Harriet Brouwer 05 december 2016
Wat een ontzettend leuk boek. Mijn zoons van 9 en 13 hebben hem telkens opnieuw gepakt, maar ook mijn man en ik zijn aan het lezen geslagen. Diverse onderwerpen worden uitgelicht zoals bijvoorbeeld Romeinse cijfers; 2 grote pagina's vol met informatie over dit onderwerp. In totaal 3o onderwerpen worden er belicht.
Of je nu van scouting houdt, of toch liever muziek maakt of je bent een professor in de dop. Al deze kinderen (en volwassenen) komen aan hun trekken in dit boek. Ik denk dat dit boek ook prima past binnen het basis- en zelfs het voortgezet onderwijs. Het boek ziet er aantrekkelijk uit. Door zijn formaat valt het goed op. echt een aanrader. Dit boekt blijft je boeien. Je kunt telkens 1 onderwerp lezen, maar natuurlijk ook alles in een keer uit lezen. Dus ook voor diegene met een kortere spanningsboog is dit een geweldig boek. Als je het uitgelezen hebt kom je nog maar tot 1 conclusie, Wat is Kennis toch leuk. #hebbanbuzz

Meer recensies van Harriet Brouwer