Spannend

Eric Peters 16 november 2014
Bm 5 De zaak van de bizarre dood van Peter Siemons

De andere boeken van Bureau Marit bestaan normaal uit drie verhalen ,maar dit deel bevat maar een verhaal.Hier maken we kennis met Marit Johansen die eigenaar is van een detectivebureau Marit is ,omdat de broer van Marit uit het detective bureau stapt is Marit op zoek na een vervanger deze vindt ze in Jack Stevens wat tevens haar minnaar is.Op een dag komt er bij Marit een man binnen die het gevoel heeft dat deze wordt gevolgd. doordat deze man erg geheimzinnig doet worden Marit en Jack gedwonnen op verder onderzoek te gaan doen.tijdens dit onderzoek stuiten Marit en Jack op bepaalde dingen die ze voor zich moeten houden zodat ze anders hun klant verliezen.
in dit boek haalt de schrijfster een gevoelig onderwerp aan waar nog veel over gesproken kan worden.Het verhaal is goed geschreven waarin een groep mensen het heft in eigen hand nemen ook voor de slachtoffers is er aandacht kortom een mooi boek met een gevoelig onderwerp wat vrij actueel is .het boek leest makkelijk zeker de moeite waard om op een middag uit te lezen

Meer recensies van Eric Peters