Een moet ik lezen boek.

HelenaDousis 01 september 2020

'Aloka coacht me bij mijn roman. Ik heb haar dat gevraagd nadat ik een paar boeken van haar las. Zonder twijfel is 'solovlucht' mijn favoriet! ik las het in de afgelopen maanden. Ik ben erg blij dat het boek nog eens in druk gaat! Haar roman is - in mijn ogen - een psychologische thriller die de actua erg benadert in veel facetten. De ontvoeringscène, deed mij denken aan de quarantainesituatie in het heden. Ik maakte me ook meteen de bedenking dat veel koppels in deze tijden flink kunnen ontsporen en welke daarvan de gevolgen kunnen zijn. Los van de actua - die ik eraan koppel - is het boek altijd 'trendy'. Aloka is 'in het echte leven' gesprekstherapeute, en ik kan alleen maar toejuichen dat ze mensen met haar kennis en bagage helpt om waardevolle levenskeuzes te maken. Ik kijk heel erg uit naar haar volgende roman! Ik hou wel meeslepende stijl die ze hanteert, van de plottwists, en de manier waarop ze emoties en sferen kan verwoorden.'