Moord, mysterie en romantiek

Hemelse boeken 05 juni 2020
Percival Norris wordt vermoord en iedereen heeft een motief om hem te doden.

Een ander boek dan we gewend zijn van Julie Klassen en ik vond hem geweldig. Deze historische roman leest meer als een detective, hoewel de romantiek niet ontbreekt. Telkens komen er meer personages ten tonele die een motief hebben om de moord te plegen. Isabelle staat goed bekend in het dorp. Ze lijkt heel onschuldig, maar waarom probeert ze bewijsmateriaal te verdoezelen? Zo doet iedereen wel iets verdachts en wordt het mysterie steeds groter. Heerlijk geschreven met voldoende vaart en op het juiste moment nieuwe informatie om het spannend te houden. Net als je denkt dat diegene het gedaan zal hebben, komt er een nieuwe draai in het verhaal en is er een nieuwe verdachte. Een zorgvuldig opgebouwd plot met enige spanning en een verrassend einde.

Meer recensies van Hemelse boeken