Originele thriller

Hemelse boeken 26 maart 2024
Leegte is een razend spannend boek. De schrijfster neemt je in vlot tempo mee in een verhaal vol heftige mysteries zoals een verkrachting en een verdwijning. Het leest heel prettig door de fijne taalbeheersing, goede woordkeus en vloeiende zinnen. De dialogen maken het levendig. Omdat er zoveel perspectieven zijn, kon ik moeilijker meeleven, maar ik was zeer geintrigeerd door de verhaallijn. Het hele boek door blijf je je afvragen wat er gebeurd is en waarom. Ik wilde blijven doorlezen om te weten hoe het zat. De spanning werd goed opgebouwd en het bleef boeiend tot het einde. Ik hoopte dat de afloop bevredigend zou zijn en dat was het gelukkig.
Leegte is een knap uitgedacht en goed uitgewerkt verhaal met een ingenieus plot.

Meer recensies van Hemelse boeken