Romantische feelgood

Hemelse boeken 05 april 2021
Tegenpolen trekken elkaar aan. Quinn wil veiligheid, regelmaat en overzicht. Grady zoekt de grenzen op en heeft uitdaging nodig. Vanaf het begin zit je meteen in het verhaal en leef je mee met de hoofdpersonen. De karakters komen tot leven door hun eigen worstelingen. Met haar verstand probeert Quinn de knappe Grady buiten haar leven te houden. Maar zij is bezig met de verbouwing van haar eigen bloemenwinkel en het organiseren van een winterfestival en de rebelse skiƫr Grady moet vanwege een taakstraf in het dorp Harbor Pointe blijven om haar te helpen. Quinn wordt omringd door liefdevolle vrienden en familie, wat Grady doet beseffen dat hij weinig mensen om zich heen heeft die echt om hem geven. Het toont aan hoe belangrijk het is dat we ergens bij horen. Maar ook in die beschermde omgeving worden mensen pijn gedaan, bijvoorbeeld door afwijzing. Bij beiden is de motivatie om hun uiterste best te doen een pijnlijke gebeurtenis uit het verleden. Daarmee kom je ver, maar uiteindelijk is het niet de juiste drijfveer om te doen wat je doet en is vergeving nodig om verder te komen. De twee stimuleren elkaar om een betere versie van zichzelf te worden, maar dat wil nog niet zeggen dat ze bij elkaar passen. Het verhaal heeft een fijne sfeer en leest prettig. Het is een heerlijk romantisch verhaal over een schijnbaar onmogelijke liefde, het belang van familie en het loslaten van verkeerde gedachten. Zeker een nieuwe roman voor op je leeswensenlijstje.

Meer recensies van Hemelse boeken