henriet schotman 07 februari 2010
Bij toeval kwam ik dit boek tegen en niet zonder spijt. Het heeft inderdaad iets weg van de boeken van Karin Slaughter (al vind ik die beter). Tot de eerste 100 pagina's had ik zoiets van: is dit het nou? Wanneer begint het? Maar daarna barst het verhaal los en kun je eigenlijk niet meer ophouden met lezen. Het is wel een keer leuk dat er een vrouwelijke seriemoordenaar is, maar vind het zelf een beetje ongeloofwaardig wat ze allemaal vol gruwelijkheden heeft uitgehaald. Persoonlijk denk ik dat een beetje mens die gruwelijkheden niet overleefd zou hebben, maar ja in een boek kan alles. Voor de echte thrillerliefhebber is dit een leuk tussendoortje. Literaire liefhebbers raad ik een ander boek aan.

Meer recensies van henriet schotman