Ongeloofwaardig!

Ingrid29111957 21 december 2019 Auteur
Het verhaal gaat over Ava die haar schuldgevoelens ten opzichte van haar zus niet kan verwerken. Ze vlucht naar een oud huis aan de kust in Maine om daar de zomer door te brengen en te werken aan haar kookboek. Door haar drankprobleem en het gevoel dat er een geest in huis is, komt daar weinig van terecht. Ze onderwerpt zich aan de geest en weet niet meer wat nu echt of fantasie is. Steeds meer raakt ze verstrikt in de kracht van de geest en roept de hulp van een medium in.

Het verhaal vordert gestaag en wordt zelfs saai. Ik kan niet wennen aan de verhaallijn en vind het einde nogal voor de hand liggen.

Ik heb vaker boeken van Tess Gerritsen gelezen, die mij veel meer boeiden. Jammer!

Meer recensies van Ingrid29111957