Respect!

Ingrid29111957 23 september 2019 Auteur
Het boek van Martine vond ik een goed boek om mee in de auto te nemen. we hadden een rit van 2 uur voor de boeg en dat is precies de tijd die ik ongeveer nodig heb om dit boekje uit te lezen. Mijn partner heeft me 2 uur niet gehoord. Het boek boeide me vanaf het begin. Ik heb respect hoe Martine deze ziekte draagt en haar doorzettingsvermogen om beter te worden. Maar respect ook voor haar omgeving, met name Berend. Hij heeft het goed te verduren gehad met haar onvoorspelbare gedrag. Haar humor door het verhaal heen, tovert een lach op mijn gezicht. Toch overheerst het verdriet om haar ziekte. Het gevecht dat ze aangaat en wil winnen zal veel mensen die met dezelfde ziekte kampen een steun in de rug geven. Mooi geschreven Martine, rust zacht!

Meer recensies van Ingrid29111957