Grote hype, maar is het ook een geweldig boek?

Dit boek was niet zo goed als dat ik verwacht had, het was teleurstellend voor mij. Ik heb veel recensies gelezen over dit boek, met lovende woorden en ook de reacties op de verschillende groepen op Goodreads waar ik lid van ben waren er erg over te spreken.

Het had voor mij geen wow-factor, geen emotionele diepgang, zoals ik die wel met veel ander boeken heb.
De reden hiervoor is dat ik de personages niet emotioneel en soms zelfs erg abstract vond.

Ondanks dat dit verhaal niet overweldigend goed was, is het toch een "page-turner", makkelijk en snel te lezen. Wel vond ik de tijdframes en de eindes van de scenes soms abrupt en verwarrend.

Tot slot wil ik nog zeggen dat ik het jammer vind dat ze voor de Nederlandse cover niet dezelfde afbeelding hebben gebruikt. De Nederlandse is te lelijk voor woorden (sorry, kan er niks anders van maken).
3 sterren voor de geweldige (Engelse) cover, Patch en het verassende einde.

Volledige recensie vind je hier: http://www.ijskoudepassie.com/2013/05/recensie-hush-hush-becca-fitzpatrick.html

Meer recensies van Irene ~ Witchy Reads