Het Meisje, in de vlammen....

Het Meisje Dat Vlam Kon Vatten, is een verhalenbundel van J. Sharpe ( Psuedoniem voor Joris van Leeuwen) die ik mocht ontmoeten op Elfia. Daar stond Joris op de stand van Zilverspoor zijn boeken te promoten. Al was ik niet meteen om bij het horen over zijn andere boeken, wist hij mij wel te intrigeren toen hij vertelde over het meisje dat vlam kon vatten. Ik besloot om deze verhalen bundel te kopen.

Ik heb er geen spijt van, Het Meisje Dat Vlam kon Vatten was het echt waard, wat een leuk origineel verhaal is dit. Wat ik wel jammer vond was dat er veel vertelt werd in plaats van dat aspecten aan onze verbeelding werd over laten (show, don't tell).

Een ander minpuntje nou ja deze kun je zeker als positief beschouwen, het verhaal was te kort! Dit had van mij wel een volledig boek mogen wezen, ik vond het echt een goed verhaal. Het wekte echt veel verschillende gevoelens bij me op en oh de honden! Ik kreeg even een flash back naar Eight Below (weet je wel die film met de sledehonden?) .

Lees mijn recensies over de andere korte verhalen op mijn blogs:
English review: http://www.icecoldpassion.com/2015/04/mini-review-girl-that-could-catch-on.html
Nederlandse recensie: http://www.ijskoudepassie.com/2015/04/recensie-het-meisje-dat-vlam-kon-vatten.html

Meer recensies van Irene ~ Witchy Reads