Uit de duisternis

Uit de duisternis

Gelezen 36 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 61 Favoriet 2 Recensies 8
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0
‘Dit is het verhaal waarop de bioscoopfilms, documentaires, tientallen boeken en honderden YouTube-filmpjes zijn gebaseerd. Er zijn nog steeds mensen die denken dat het allemaal een grap is. Hoor het verhaal van de overlevenden aan en oordeel zelf.’ – Marnix Kleine, presentator van de Late Avond Show.

In de bossen van Geulhem staat opeens een waterput. Iedereen die erin kijkt ziet water. Behalve Fleur. Zij ziet daarbeneden iets bewegen, hóórt daar iets. Een stem. Hij smeekt haar en kent haar naam. En ondanks dat diegene dood is, laat hij haar niet met rust. Hij teistert haar en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat zij naar hem luistert.

Niemand gelooft haar. Om haar gelijk te halen, maakt Fleur een filmpje op haar mobiel. Als die vervolgens op een blog wordt geplaatst en viral gaat, wordt Geulhem bestormd met sensatiezoekers. En dan zijn de gevolgen niet te overzien…

Spannende boeken algemeen
Zilverspoor