Had ook een schitterende middag

irreaLaerri 07 mei 2020
Tijdens de lockdown heb je natuurlijk veel tijd om te lezen en mijn doelstelling sinds november was het een boek per week te lezen. Met 'een schitterende middag' heb ik een nieuwe challenge voor me gevonden toen ik las dat je "drie angstaanjagende uren" REAL TIME kan beleven. Dus, op balkon gezeten en binnen drie uur dit boek lezen. Had wel zes uur voor nodig dus of ik lees te langzaam of iets klopt niet met de timing, maar het was wel een spannend verhaal! Van andere "spannende" boeken was ik wel gewend dat er een rare plot twist komt (zoiets van het was alleen maar een droom, het was alleen maar een experiment of er is een samenzwering en je vertrouwd de verkeerde mensen) maar dit boek is echt alleen maar vanuit de perspectief van een moeder en haar zoon geschreven. Er komen wel sommige andere personnages bij maar het hoofdstuk gaat over moeder en kind en hoe houd je een kind van vier jaar stil als het om je leven gaat?

Meer recensies van irreaLaerri