Een keer iets anders, maar...

irreaLaerri 15 januari 2021
Heb dit boek binnen twee dagen uit gelezen, want het zijn alleen maar 150 pagina's. Vond bij het lezen van de beschrijving dat het een mooi boek zou kunnen zijn om tijdens onze lockdown te lezen. Het voelde echt herkennbaar, maar het was voor mijn smaak echt te veel over dat kind. Ook bizar dat de rit naar het ziekenhuis echt een derde van het boek uitmaakt en zo meteen drie weken kwijt zijn....
Tijdens het lezen had ik zo'n beetje het gevoel van: okay, waar gaat het nu eigenlijk over? Maar het is een van die boeken waar je pas nadat je klaar bent beseft hoe geweldig en heftig het eigenlijk is.
Geen spoilers maar ik vind het wel leuk dat er nog boeken bestaan die durven geen gewone happy end te hebben!

Meer recensies van irreaLaerri