onbent potentieel

irreaLaerri 21 november 2020
Ik vond dit boek in de tweedehands afdeeling van mijn favoriete boekenwinkel. Natuurlijk had ik ervan gehoord omdat het in de vroege jaren 2000 een grote blockbuster film was. Ik las de beschrijving en dacht, "ja, dat kan wel spannend worden", maar helaas kwam ik erachter dat "Minority Report" geen spannend roman is, maar alleen een kort verhaal van de science fiction schrijver Philip K. Dick dat maar 40 pagina's lang is. Wat jammer - want de uitgangspunt biedt wel potentieel om een geweldige verhaal te bieden die je aan het nadenken brengt.

Verder waren in de editie die ik had gekocht nog negen andere korte verhalen van de schrijver maar het is allemaal science fiction - en dit is helemaal niet mijn genre

Meer recensies van irreaLaerri