Luguber en onsamenhangend

Ivoknubben 13 februari 2018
Ik heb eerder het boek Hex gelezen van Thomas en eerlijk is eerlijk dat was een heerlijke ervaring.

Deze ervaring is anders te noemen. Ik weet niet welke kwellingen Thomas hier onder ogen moet zien maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die na het lezen van dit boek echt toe zijn aan een paar sessies met een psycholoog.

Zonder al teveel prijs te geven.. in het boek staan een aantal thema's centraal. Dood, verlies, vergankelijkheid en twijfel. Er gebeuren verschrikkelijk dingen in een gitzwarte wereld. Het is heel lastig om niet meer te vertellen zonder zaken prijs te geven.

Ik zou wel willen zeggen dat het geen slecht boek is. Ik denk alleen dat het een aquired taste is. Absoluut geen moment Feel Good!! en niet voor mensen met een zwakke maag. Meer sterren waren gegeven als het verhaal wat consistenter was geweest en wat minder hoekig.

Meer recensies van Ivoknubben