Alles komt goed, alles komt goed, lieve baba!

Jacob Pol 11 januari 2021
Het zijn heerlijke dagen om te lezen en nadat ik “Wees Onzichtbaar” lang had laten rusten tot nadat hij er de Libris literatuurprijs voor kreeg kocht ik dit jaar tijdens de Boekenweek zijn essay over de onvermoeibare strijd en volharding die zijn moeder aan de dag legde in haar strijd om als vrouw mens te mogen zijn en nam ik “Verloren Grond” mee zijn debuutroman die werkelijk schitterend is! Een je overweldigend verhaal van hoe mensen hun leven vorm geven en proberen hierin overeind te blijven in het onontwikkelde Anatolië. Prachtig geschreven en op wijze waarop je steeds meer de roman ingezogen wordt en niet weer wil wegleggen. Hoe gaat dit aflopen? Schitterend! “Alles komt goed, alles komt goed, lieve baba.”

Meer recensies van Jacob Pol