Graag verwijs ik u naar de hele mooie recensie van Guido, dank Guido, door jouw recensie heb je mij de weg gewezen naar een wel heel mooi boek wat ik met heel veel plezier heb gelezen. Waarom vind ik het echt 5 sterren waard?
1. het is een heel mooi verhaal, diepgang van karakters, spanning, boeiend tot het laatst.
2. het is bijna filmisch geschreven, prachtige dialogen
3. het is een positief verhaal, de sombere klankkleur van een Mankell (die ik daar zeer om waardeer) tref je hier niet aan, het is bijna wel een vergelijkbare situatie als de hoofdpersoon Wallander maar toch met een wat positievere inslag, dat verrast en maakt blij
4. de ontknoping, plot is verrassend
5. je vraagt je continu af "wat is daar met dat meisje aan de hand?", er wordt recht gedaan aan de titel.
Dus kortom 5 redenen die voor mij 5 sterren waard zijn! Kopen en genieten van dit boek!

Meer recensies van Jan-Pieter van Waasbergen-1033