Goed boek maar ook irritant

Jelo 19 augustus 2019
Klein leven begint met het introduceren van de 4 studie vrienden Willem, JB, Jude en malcolm, als je daar door heen bent begint het interessant te worden, jude heeft een nare jeugd van misbruik en ellende gekend waarbij hij diverse lichamelijke en geestelijke heftige aandoeningen aan heeft over gehouden, hij snijd zich en gaandeweg het boek wordt met terug flitsen uitgelegd wat er zich allemaal heeft afgespeeld, die liefde van zijn vrienden is enorm en ook van een heleboel andere vrienden en mensen, zelf krijg hij na zijn 30e nog ouders die hem adopteren maar al die liefde is voor niet voldoende om te genezen, zelf begon ik op een gegeven moment een irritatie op te bouwen voor Jude. Ik was blij het boek uit te hebben, wat ik meestal jammer vindt.

Meer recensies van Jelo