Bikkel

Jenneke van Maurik 27 augustus 2019
Mijn man heeft 2 boeken gewonnen bij Andries Bik. 1 Voor zichzelf en de ander voor de rest van zijn gezin. Beide gesigneerd heel persoonlijk.
Eerste wat me opviel waren de prachtige witte bladen en de hoofdstukken met mooie dagen als streepjes afgevinkt aangegeven. Foto's van allerlei zaken in ga niet in details anders laat ik misschien teveel los als lezer.
Vanaf de allereerste bladzijde tot en met einde heeft het ware relaas me geboeid. Net of ik er zelf inzat. Vooral ook de humor vind ik in deze dan ook enorm knap. Altijd wel afsluitend met iets positiefs of grappige gedachte. Ik kijk nu al uit naar andere delen van Andries. Zuur om te lezen waar onze centen naar toe gaan. De boeken die dan bovenaan staan zullen met recht even moeten wachten. Ze zeggen wel eens de ellende van een ander.... gelukkig zie ik hier een geweldige schrijver en mooie schrijfstijl. Ik gun je een bijzonder goed maar vooral gezond leven toe.

Meer recensies van Jenneke van Maurik