Fijne fantasy serie!

Jennifer1985 22 januari 2024
Jonas Dubelaar
Grezhel: Het horloge en de man op de draak

Het boek, de afbeelding en de landkaart aan het begin van het boek zijn zeer mooi vorm gegeven.
Als echte fantasy fan heb ik mij weer mogen onderdompelen in de wereld van draken, eenhoorns en magie. Al hoewel de fantasy fan overeenkomsten kan zien met Eragon en Harry Potter, heeft dit boek/verhaal toch een eigen karakter en ga je graag op reis met Jonas.

Het verhaal neemt je mee op een reis vol avonturen. Avontuur, spanning en ontspanning wisselt elkaar in een fijn tempo af. Dit zorgt ervoor dat ik het boek ineens heb uitgelezen, en inmiddels voor de tweede maal de boekenreeks aan het lezen ben. Wie zou er nu niet in de wereld van de fantasy willen verdwijnen en de beschikking krijgen over een eigen draak.

Ik raad het boek dan ook zeker aan voor jong en oud, laat je meeslepen op het avontuur van Jonas.

Meer recensies van Jennifer1985