Een adembenemend vervolg!

JillJongen 16 juli 2022
Vanmiddag ging ik met veel zin naar de signeersessie van Marja, een leuk praatje gemaakt en daarna snel naar huis om een begin te maken aan dit veel belovende boek. Maar aan dat begin kwam al veel te snel een einde, ik heb het boek namelijk in een keer uitgelezen! Ik kon het niet meer wegleggen, zo werd ik meegezogen in het verhaal.

Het is Marja zeker weer gelukt om een geweldige psychologische thriller te schrijven. Het boek is vanaf het begin aan al spannend en het is erg fijn om het verhaal vanuit de verschillende personages te beleven. Je leeft met iedereen mee en krijgt ook een kijkje in het hoofd van Hamadi. Ondanks dat hij zoals hij zelf zegt de koning van de slangen is en tot op het bot gebrand is om wraak te nemen, krijg je toch ergens medelijden met deze man.

Zoals ik van Marja gewend ben, is niets wat het lijkt. Hoe het boek eindigt kwam echt als een verrassing, dit zag ik zeker niet aankomen!
Al met al was dit echt weer een top boek, ik kan niet wachten op de volgende!

Meer recensies van JillJongen