Gewoon wauw!

Jodydrievliet 18 maart 2020
Ik zat al met spanning te wachten op dit nieuwe boek van deze auteur en boy oh boy wat is het weer een fantastisch boek geworden! Ik werd meteen meegesleurd naar het prachtige en mysterieuze Ierland, leefde mee met Patrick en zijn zusje, vroeg me voortdurend af wat er toch met die Morgayne aan de hand was en wat zij met al die vreemde gebeurtenissen in het land te maken heeft. De karakters zijn schitterend uitgewerkt, komen tot leven, groeien met het verhaal mee, en vooral de relatie tussen Patrick en Judith vond ik erg mooi beschreven. Het verhaal blijft tot op het einde spannend en houdt je in een ban. Ik heb er ontzettend van genoten en blijf een hele grote fan van deze auteur! Wanneer komt het volgende boek??

Meer recensies van Jodydrievliet